- Hur långt man en har kommit, är det alltid längre kvar.

Förlåt för jag inte har bloggat på länge, men det har varit jätte varmt ute minst 25 grader, och dom senaste 2 dagarna har jag sovit över första dagen med Julie och andra dagen med både Julie, Ellen och Alma, och dom andra dagarna har jag bara inte hunnit/årkat..
 
Men idag så fyller min katt Tiger, (men alla kallar han 'Guubben') 6 år, så grattis lilla prutt, nejmen..xd ♥
 
Innan idag har jag varit med Alma, Julie och Ellen, och då har vi badat i Ellen och Almas pool. ( Ellen och Alma är bonussyskon, för er som inte visste) Vi hållerpå med att spela in en musikvideo, men låten säger vi inte, det blir en hemlighet, det får ni se när den ' kommer ut'.
 
födelsedagsbarnet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0