Fotat med världens bästa Alma! :*

Hejhej, idag har jag fotat lite med min söta lilla Alma, och här kommer resultaten..



Det var alla blommorna jag tog kort på! :'D



aw, så söt! ♥



jag ^^



den dära bilden blev jag jätte nöjd med! :D





världens, coolaste och sötaste katt, älskar dej! :*



thihi, så söt! ♥



haha! xd



älskar dig! :*



nomnom...c'8




haha..xd



thhahaa!!! Dx



hihi!! c':



puss på dig alma! :*


Ett glas jag köpte på Liseberg förra året! c:



Ska till Liseberg på fredag med Alma och hennes brossa oh min kusin, det kommer bli feeeedt awEEEsOME! C"":





Men ska gå och lägga mig nu, för jag ska gå upp kl 8 imon, för det är fotbollsskola :D

Ses mer imon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0