Kajsa & Alma!

Tjenare alla söta! :)
Nu sitter jag här och lyssnar på Zombie med The Cranberries, gammal låt (jag vet) men jag tycker ändån den är rätt bra. :) Men idag så har jag varit med Alma och sen var vi med Kajsa, Kajsa fyller år idag också, grattis igen Kajsa, och Kajsas blogg hittar ni: HÄR! :) och vi åkte tuff tuff tåger också :) fast i början innan han körde iväg så fick vi typ vänta i en halv timme .___. asså vi höll på att dööö!! Men det va det jag hade gjort idag typ. Aaa.. juste, sen gick vi hem till mig och då va vi med Bea n stund för sen var det fotbollsträning. Så det var allt jag gjort idag.
 
 
Men på Fredag ska jag på cup i Orskarshamn. :) KUUULIGT! :) Men nu ska jag inte blogga mer, för jag har inget mer att skriva.
 
                                                              Hejdå alla söta! ♥
 
 
 
 
P.S. Alma som har denna bloggen också med mig, fast hon bloggar aldrig, men det är för hon har en annan blogg och den hittar ni HÄR .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0