What dosen't kill you makes your stronger

Hejsan ! :)
Idag så skulle jag igentligen sova över med Alma men det vlev inte så, så jag ska göra det imon istället. ;)
Men det har varit en rätt så awesome dag endån, för det är ju alltid awesome när man är med Alma + att Alma och jag bakade chokladbollar, och hälften gav vi till mammas butik. Men när Alma och jag gick till stan och skulle köpa byxor till mig, så hittade vi inga. :(
Jag tänkte köpa en tröja då eftersom jag inte hittade ågra byxor, för jag har långa och smala ben (det säger mamma) så jag ka typ bara ha byxor som finns inne på Cubus, men jag köpte inte någon ny tröja för någo dag så ska vi åka in till Kalmar och shoppa och då ska jag spara till ennu mer, för jag har 470 nu typ, för jag hittade två 50 lappar i min plånbok. :)
Men är rätt trött nu så jag ska snart gå och lägga mig.
 
Godnatt! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Majzan

Sv: Åhh tack! Kan tyvär inte göra länkbyte just nu :)

Svar: vsg, okej! :)
ellialmasfoton.blogg.se

2012-06-26 @ 23:47:56
URL: http://majzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0